dinsdag 24 december 2013

Kerst en stempelen

Iedereen alvast een Happy kerst toegewenst! Ik begin al aardig in de kerstsfeer te komen! Ik heb nu een stuk of 15 kerststempels gemaakt (de action heeft weer grote gummen!!!), en ben nu lekker aan het stempelen! Er zit onder andere een stempel bij van "Misa's bonbons", dat is van het "bonbonbedrijfje" van Lisa en ik (Mirte). We hebben nu al iets van 85 euro opgehaald! Joepie! Verder heb ik allemaal stukjes tak gemaakt, waarmee ik een hele grote boom kan bouwen (nou ja, stempelen :-). Kijk maar naar de foto's!







Dit is dus een herder 

Drie koningen
Goud, wierook en mirre


Met schaapjes
Jozef, Maria en een "basispoppetje"

En ook een kerststal (alleen de stal mist nog), met een aantal "basispoppetjes" die je dan met voorwerpen kan veranderen in een persoon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten