dinsdag 19 augustus 2014

Boeken + schriften + agenda = school

Hoi! Vandaag weer voor het eerst naar school geweest. De vakantie lijkt meteen heel ver weg en ik verlang er nu alweer naar : -). Maar goed, nu moeten we er weer een jaar tegenaan! Ik zit nu in 4 gymnasium, volg nu dus lessen volgens mijn pakket, en ik had gehoopt dat ik het dit jaar iets rustiger zou krijgen dan vorig jaar. Niet dus. Alleen maar harder werken (Als ik erover nadenk was dat ook wel te verwachten)...
Ik ben nu dus lekker mijn boeken aan het kaften. Het wordt er veel leuker van als je ze pimpt met stempels, tape of foto's, of als je gewoon heel erg leuk kaftpapier hebt. Dit jaar heb ik veel minder leuks gezien aan schoolspul in de winkels. Jammer, maar gelukkig heb je de Hema nog. Ik hou van de bruine schriften en het bruine kaftpapier van de Hema. Mooi naturel en je kunt er heel veel leuks van maken.
Dit is een deel van mijn (gepimpte) schoolspul:


Ik heb dit jaar voor de agenda van Pipstudio gekozen. Ik heb een hele tijd gezocht naar leuke agenda's, maar ik vond weinig echt leuks. Dus deze werd het. Hij is echt bontgekleurd, en best druk, maar toch overzichtelijk. Leuk detail: de gouden bladzijdes. 




Bruin schrift van de Hema bestempeld met ananassen, regenwolken en flamingo's. Het roze mapje (hoe heet dat ook alweer!!!) is van de Hema. 




Nog een bestempeld schrift. Dit keer met fotocamera's. Ik vond het zo'n gaaf effect dat ik ook maar meteen mijn boek met bruin kaftpapier heb bestempeld.




Ik heb ook een aantal boeken met kaarten gekaft. Kaarten zijn heel stevig, ze moeten tegen een stootje kunnen, en daarom erg handig als kaftpapier. Het ziet er ook nog eens mooi uit.


Ja, nog een bruin schrift : -). Dit keer heb ik het hele schrift bestempeld met al mijn stempels door elkaar. Het kan heel druk worden, maar ik heb alleen maar rood-tinten gebruikt, en dan is het wel rustig.


Dit is mijn etui. Ik heb hem al sinds de eerste, maar omdat ie van leer is gaat hij niet makkelijk kapot. Hij is al behoorlijk verkleurd, maar ik vind hem zo fijn! 

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke schoolspullen!!!! Ik ben mijne ook aan het pimpen, maar dan vooral de schriften. Misschien leuk om weer eens samen de kaften te versieren.

    Liefs Charlotte
    Ps.
    Leuk dat je weer zo veel post!

    BeantwoordenVerwijderen