zaterdag 20 december 2014

Het is kerst!


Hoi iedereen. Oei, beetje lang geleden dat ik voor het laatst heb geblogd. Komt door drukte rond sinterklaas, veel optreden, een paar drukke schoolweken en mijn verjaardag. Ja, ik ben eergisteren 16 geworden! Ik had de avond/nacht ervoor kerstbal, dus daar heb ik mijn verjaardag na 12 uur 's nachts gevierd, en de avond erop thuis. Was erg leuk! Maar goed, nu is het vakantie!!! Jeeeeej! Veel leuke dingen doen! Veel bloggen! Dat betekent dus dat ik ook weer meer ga plaatsen, te beginnen met vandaag!
Ik heb vanochtend mijn kamer kerst-proof gemaakt. Ik had voor mijn verjaardag een kerstboom gekregen, heb die op m'n kamer neergezet met allemaal gekleurde kerstballen erin. Ook heb ik met washi-tape de letterst KERST! op mijn raam gemaakt, en er daarna meteen maar een slinger bijgehangen.
Fotoooos!


Kerstboompie!








Ik had een piek in de vensterbank geplakt, maar op de een of andere manier vloog die opeens van de vensterbank af in duizendstukjes. Hij is niet zo oud geworden... :-)



1 opmerking:

  1. Ziet er super gezellig uit, ook in het echt!!! Wel jammer van de piek. Hangt de slinger al wel weer?

    Liefs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen