donderdag 24 december 2015

Oh dennenboom oh dennenboom

Hoi! Morgen is het kerst, en dan heb je in het algemeen de kerstboom al wel een week staan. Ik natuurlijk niet, ik heb die van mij eergisteren uit de grond gegraven en versierd. De kerstboom van vorig jaar (klik hier) heb ik gewoon na kerst weer in de grond gezet en is toen weer verder gegroeid (logisch :-), en nu ziet de boom er op een beetje bruine en kale achterkant eigenlijk nog heel goed uit! Die gaat dit jaar weer de grond in!
Mijn mooie verzameling kerstballen dit jaar er ook maar weer ingegooid, lekker vrolijke boel is het nu! In de vensterbank staan de blikjes met gaatjes (zelf maken? klik hier), dat ziet er erg leuk uit als het donker is. Mijn kamer is samen met de slinger die al heb gemaakt nu behoorlijk in kerstsfeer!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten